donderdag 21 april 2016

kerstkaart week 16

Goedenavond,

Gelukkig nog gelukt om een kerstkaart voor deze week te maken. Deze week wel twee kaarten uit een boek gemaakt omdat ik ze nodig had en met allerlei spulletjes aan het rommelen geweest. Dank je wel voor de tips over de stiften, gistermiddag een blokje Canson aquarelpapier gehaald. Wat een verschil, dat werkt een stuk beter.

Een kaart in wit, paars en zilver. De paarse ster gemaakt door twee stermallen in elkaar te stansen. Over de glinsterende paarse tape zit een lint met zilveren sterren.
De foto is niet zo geweldig onder de daglamp en het plaatje komt totaal niet tot z'n recht, morgenochtend maar een nieuwe foto maken.


De nieuwe foto
Merry Monday - paars, wit en zilver
CHNC - cute or anything goed
CHNC2 - april
Holly Jolly - use die cut (star)
KIC - #83 zonder bloemen


De twee kaarten uit het boek


Van het week had ik een nieuwe volger, een Japanse man. Ik vertrouwde het niet en maar gelijk weer verwijderd. Nieuwe volgers zijn leuk maar dit hoeft niet.
Nog een klein blogrondje maken, de rest is voor morgen.



.post signature

33 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kerstkaart Angelique,. De 2. Kaarten uit het boek ook. . Bijzonder verhaal van je volger? Groeten Grijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi is je kerstkaart Angelique, wat raar een japanner, volgens mij ook geen zuivere koffie.
    De 2 kaarten uit het boejk zijn ook héél mooi.
    Super dat je Canson hebt gekocht, het is wel duur, maar werkt fijn hè.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi werk! ik vind het kerstkaartje erg mooi, als je de foto aanklikt zie je goed wat een mooi plaatje! Tof met het paars en grijs/zilver! Leuk het sterrretjeslint, erg mooi met de paarse ster, de pareltjes zijn mooie accentjes!
    Benieuwd naar je schilderkunsten!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Angelique,
    je kaart is heel mooi. Inderdaad de belichting wat minder, maar ik kan wel zien hoe hij is in het echt, hoor. EN de kaartjes uit het boek zijn ook leuk. Altijd wel handig. Ik heb een paar van doe boeken gekregen en gebruik vaak alleen de plaatjes, de rest niet. Dan kun je je eigen draai eraan geven.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo wilde ik na het zoveelste papier blok mijn copics al in de wilgen hangen! En nu eindelijk sinds vorig jaar het goede papier om in te kleuren, wat een verschil! Blogland is heerlijk voor vragen! Je kerstkaartje is enig Angelique en foto's maken is ook altijd een dingetje hè!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Angelique,

    Mooi kerstkaartje.Leuke sterretjes.

    Ja,bij mij ook deze man als nieuwe volger Ryouma vond het ook een beetje vreemd,maar ik heb hem nog niet verwijderd :).

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaartjes heb je gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love all these beautiful stars, Angelique! Thanks for sharing them with us at Merry Monday!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaartjes weer Angelique. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kerstkaartje Angelique!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kerstkaarten! Heel stijlvol.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 3 mooie kaarten! Soms is het fijn om een mooie kaart uit een boek te maken. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaarten heb je gemaakt! Zowel je kerstkaartje als je 2 kaartjes uit de boeken. Hartstikke handig juist Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaarten je kerstkaart maar ook je kaarten uit het boek zijn mooi geworden!
    Ik had ook die Japanse man als volger van de week dacht er het zelfde over als jij en heb hem ook verwijderd
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kerstkaart in een mooie kleur.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Angelique,
    die Japanse man, zag ik al bij meer blogs, ik heb ook even gezocht, maar het is beter om te verwijderen..
    Leuke kerstkaart heb je gemaakt, de ster springt er helemaal uit..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kaarten heb je weer gemaakt, Angelique!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk kaartje hoor en altijd handig toch die boeken met kaarten. Kan je er zelf ook nog een eigen draai aan geven. Had van mijn zus ook al over een Japanse man gehoord......vreemde vogel dus.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Very pretty card. Lovely design. Thank you for joining us at Holly Jolly this week. Hope to see you back here again soon. Judy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart !

    Bij twijfel altijd verwijderen !
    Goed gedaan !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie serie kaarten Angelique! Super leuk dat je tips hebt gekregen over het juiste papier :) Blogland is zo leuk en fijn om vragen in te stellen want hobbyisten geven elkaar graag advies vind ik. Wat gek van die Japanse volger. Ik heb weleens spamberichten onder de kaarten dsie ik plaats. Altijd in een andere taal en als ik het in Google Translate vertaal gaat het over geld. Dat heeft niks met mijn kaarten of creaties te maken dus die verwijder ik meteen.
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke kaarten ! Ik maak ze ook soms uit een boek, ze zijn wel leuk en lekker snel klaar, erg handig als je snel een kaartje nodig hebt !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een toffe kaarten .
    Wat ik leuk vind is de paarse tinten . Zo eens iets anders voor een kerstkaart echt top.
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie kerstkaart! Slim om die man te verwijderen, dat zijn niet het soort volgers die je wilt meestal.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke kerstkaart Angelique!
    Ik had ook die Japanse man als volger en heb hem ook verwijderd!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige kerstkaart Angelique .
    Groetjes Lil DT lid 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Fijn dat je de goede tip hebt gehad!
    Ziet er prachtig uit die kerstkaart!
    Even een antwoord op je vraag Washi sheets is eigenlijk Washi tape maar dan niet op een rolletje maar op een vel zodat je wat bredere stukken/of randen kunt knippen bv voor de rug van een boekje of zoiets.
    Enne ik heb overal wat spullen liggen heb geen echte hobby kamer mar werk op de keukentafel.
    Op zolder moet ik nodig eens ordenen dat wel haha.
    Fijn weekend!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  28. This is so pretty! Love that silvery panel. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi,

    Leuke kaartjes. En hoe verwijder je zelf volgers?

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Pretty Christmas card, love all the different stars. Thanks for playing at Merry Monday.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Very, very pretty! Love the soft colors, too! Thanks so much for playing with us at Merry Monday :)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. What lovely colors, stars and love the center panel with the wonderful present.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique