vrijdag 3 april 2015

Liebster Award


Hoi,

Gisteren zag ik dat ik door Gaby genomineerd ben voor de Liebster Award, dank je wel,ik voel me heel erg vereerd!


Wat is de Liebster Award?
Dit is een virtuele award voor beginnende of kleine bloggers om de persoon achter het blog beter te leren kennen en om aan te geven dat je zijn/haar blog echt de moeite waard vindt. 

De regels:
Je bedankt de persoon die je genomineerd heeft en plaatst een link naar zijn of haar blog.
Je beantwoordt de 11 vragen die je hebt gekregen bij de nominatie.
Je nomineert zelf 5 tot 11 andere bloggers en brengt hen op de hoogte.
Je mag zelf niet terug genomineerd worden.

Hier de vragen met mijn antwoorden.

Waarom ben je een blog begonnen?
Ik volgde al enkele maanden enkele blogs omdat ik vaker kaartjes wilde gaan maken. Daar zag ik ook verschillende challenge's en omdat het me wel leuk leek om daar aan mee te doen heb ik een blog aangemaakt.
 

Omschrijf jezelf in 3 woorden.
Zorgzaam, spontaan en verantwoordelijksheidsgevoel
 

Wat zou je nog graag willen kunnen of leren?
Ik hoop dat ik ooit zulke mooie kaartjes kan maken dan dat ik bij sommigen tegenkom. Het lijkt me heel leuk om echte goede foto's te kunnen maken maar het is er nog niet van gekomen om me daar in te verdiepen.
 

Wat voor werk doe je?
Helaas zit ik door de reuma op dit moment in de ziektewet maar heb 25 jaar als chemisch analiste gewerkt
 

Wat doe je naast bloggen nog meer?
Helaas op het moment niet zo veel als dat ik zou willen maar ik hou van lezen, knutselen, puzzelen, vakantie.  Ik wil zo snel mogelijk weer gaan beginnen met stukjes wandelen.
 

Op welke creatie van jezelf ben je het meest trots?
Haha, nou die creatie moet waarschijnlijk nog komen.

Wat staat al heel lang op jouw to do list, maar ben je nog niet aan toe gekomen? 
Zou ik echt niet weten.

Wat lees je het liefst op een blog?
Ik vind het altijd leuk als er een persoonlijk stukje in een berichtje staat, zo leer je iemand net wat beter kennen. Maar ik geniet van alles wat ik op de blogs tegenkom.
 

Hoe ziet jouw ideale vrije dag eruit?
Het zonnetje dat schijnt, ertussen uit kunnen en dan een hapje gaan eten.

Wat is jouw grootste verslaving?
Snoep, koek, chocolade...lekker eten
 

Wat zijn je grootste doelen/dromen?
Ik hoop dat ze ooit eens iets uitvinden dat mensen met chronische pijn kan helpen.





De volgende dames wil ik graag nomineren voor de Liebster Award, ze hebben allemaal nog niet zoveel volgers maar verdienen het wel.



Dit zijn de vragen voor jullie: 


Waarom ben je een blog begonnen?
Omschrijf jezelf in 3 woorden.
Wat zou je nog graag willen kunnen of leren?
Wat voor werk doe je?
Wat doe je naast bloggen nog meer?
Op welke creatie van jezelf ben je het meest trots?
Wat staat al heel lang op jouw to do list, maar ben je nog niet aan toe gekomen?
Wat lees je het liefst op een blog?
Hoe ziet jouw ideale vrije dag eruit?
Wat is jouw grootste verslaving?
Wat zijn je grootste doelen/dromen?

Jullie zijn niet verplicht om mee te doen maar misschien vinden jullie het wel leuk dat andere blogsters jullie leren kennen.


Ik wens iedereen fijne en goede paasdagen, Groetjes Angélique


 

7 opmerkingen:

  1. Wauw !! Angelique , ik voel me erg vereerd en ik zag al dat Gaby jou koos. Ook voor jou proficiat !!
    Ik vind dit ook wel tof en ga dit zeker doen. Enkel daar tijd voor vinden nu de vakantie net gestart is en alle 4 kapoenen thuis zijn. Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je hiervoor genomineerd bent Angelique. Ik lees dat je van jezelf niet tevreden genoeg bent over het resultaat van je kaarten. Dat komt vanzelf, veel rondkijken en blijven proberen dan komt het wel hoor, Bovendien vind ik je kaarten echt niet slecht hoor, ze zijn heus wel mooi.
    En wat betreft chronische pijn daar kan ik over meepraten, HET middel moet daar idd nog voor uitgevonden worden. Zal nog wel even duren ben ik bang. Ik weet nu inmiddels al weer wat meer van je, en dat is leuk. Jou blog komt overigens nit door op mijn favorietenlijst, dus steeds als je bij mij een reactie geeft, kom ik even gezellig bij jou terug kijken!!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je lieve reactie. Ik heb ook bepaalde blogs die ik niet kan toevoegen bij de blogs die ik wil volgen. Af en toe gebeuren er wel eens rare dingen.
      lieve groetjes Angelique

      Verwijderen
  3. Wat leuk dat je hiervoor genomineerd bent Angelique. Ik lees dat je van jezelf niet tevreden genoeg bent over het resultaat van je kaarten. Dat komt vanzelf, veel rondkijken en blijven proberen dan komt het wel hoor, Bovendien vind ik je kaarten echt niet slecht hoor, ze zijn heus wel mooi.
    En wat betreft chronische pijn daar kan ik over meepraten, HET middel moet daar idd nog voor uitgevonden worden. Zal nog wel even duren ben ik bang. Ik weet nu inmiddels al weer wat meer van je, en dat is leuk. Jou blog komt overigens nit door op mijn favorietenlijst, dus steeds als je bij mij een reactie geeft, kom ik even gezellig bij jou terug kijken!!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om een stukje meer achter de schermen te lezen...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om wat meer over je te lezen.
    Jammer dat je door je ziekte niet meer kunt werken. Gelukkig heb je nu een leuke hobby waar je ook fijn wat tijd aan kunt besteden.
    En wat betreft het kaarten maken, gewoon flink neuzen en ideetjes opdoen. Dan komt het allemaal wel hoor!
    Wat ook een leuk blog is waar je ideetjes op kunt doen is:
    http://creatiesmetpapier.blogspot.nl/
    Hier vind je nl ook de beschrijving van de kaarten en zo kun je zelf ook weer nieuwe ontwerpjes maken ;-)

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je Award ! Superleuk !
    Leuk om wat meer over je te lezen !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique