donderdag 3 september 2015

Drukte

Hoi allemaal,

Jeetje wat kan een vakantiegevoel vlug weg zijn. Bij thuiskomst snel aan de was en strijk want de dag erna vertrok mijn zoon op kamp met zijn nieuwe studie, de dag daarna moest mijn dochter een aantal dagen maatschappelijk werk doen in het dierenasiel. Je snapt weer veel was bij terugkeer en de slaapzak was amper droog of mijn dochter vertrok op kamp. 
Gianni een weekend in de bediening werken (joepie overhemden) en vertrok daarna met een tas vol spullen naar zijn kamer. 
Omdat het de eerst keer was dat hij naar Breda ging met het openbaar vervoer ben ik met hem mee gegaan. Vanaf ons huis tot aan zijn voordeur waren we drie uur verder en ik 25,50 euro armer. Dan de weten dat je er met de auto anderhalf uur over doet. Ik had wel heel veel geluk want toevallig waren er vrienden van mijn moeder in Breda en kon ik met hen mee terug naar huis rijden.

Tja en dan heb je toch twee kaartjes nodig en kopen wil ik dan eigenlijk niet. Gelukkig had ik nog een pakketje van lang geleden liggen waar je enkel de vormen uit hoefde te drukken en de 3D bloemen moest opbouwen. Vandaag de crèmekleurige en blauwe gelijk op de post gedaan. 

Jullie kaartjes bekijk ik elke avond even in mijn side bar, van reageren is nog niet veel gekomen maar dat komt goed.
Ik zag nog dat ik bij de Friday Sketch Challenge in de top 3 ben gekomen met mijn motorkaart, dat is altijd leuk.

Groetjes Angélique



19 opmerkingen:

  1. Hallo Angelique
    Ik weet wat het is hoor druk, druk, druk, ik ben ook nogal druk de laatste tijd, ja dan schieten andere dingen erbij in.
    Je hebt wel 3 prachtige kaarten gemaakt, ook zo mooi van kleur, dan is zo,n pakketje toch wel handig, als je niet veel tijd hebt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Angélique,
    ik ben blij om te horen dat het niet enkel bij mij zo druk is, ik hoopte anders wel dat het zou minderen als de kinderen groter zijn .... dat zit er dus niet echt in lees ik!
    Veel succes nog !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een chique kaartjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tja, met grote kinderen lijkt het mij bij momenten ook drukker dan met kleinere. Voor mij is mijn hobbykamerke mijn oase van rust en plekje om tot rust te komen.
    Leuk setje kaartjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaartjes, en soms heeft het ook niet veel nodig. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. erg mooi geworden je kaartjes.. leuk die pastel kleurtjes.. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Angelique dat is altijd het jammere van vakantie hè ... wassen en strijken :( En je blijft maar doorgaan zo te lezen. Hopelijk droogt de was een beetje snel met het vochtige weer! Super mooie kaarten!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Angelique, leuke vakantie gehad ? En daarna is het weer het gewone leventje zoals je zegt, druk druk ....
    Leuke kaartjes heb je gemaakt. Weer langzaam opstarten dus :)
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo te lezen ben je bijna weer aan vakantie toe Angelique hihi!
    Je kaarten zijn prachtig in die mooie tintjes!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een stijlvolle kaartjes Angelique,leuke kleurtjes.

    Groetjes Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk dat je toch nog een gaatje vond voor deze drie zachte kaartjes ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ondanks alles toch 3 lieve kaartjes gemaakt. nog naar de rommelmarkt geweest afgelopen weekend?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jee, 3 uur, dat is ontzettend lang! Maar €25.50 voor 3 uur reizen is in verhouding niet duur. Maar als je dat elke weekend twee keer moet betalen tikt het behoorlijk aan!
    Je kaartjes zijn mooi klassiek. Zachte kleurtjes!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie elegante kaartjes die zo te lezen meteen van pas kwamen! Las dat jullie in Side geweest zijn, ik mis nog wel eens posts omdat ook hier weer de vakantie voorbij is en ik weer aan het werk ben.
    Drie uur onderweg naar Breda nog al een tijdje en niet goedkoop ook. Goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja zo jammer dat je vakantiegevoel al zo snel weer verdwenen is zeker met kinderen die ook weer starten overal!
    Het openbaar vervoer is zeker een ramp qua tijd en vooral ook qua kosten tegenwoordig, gewoon niet leuk meer....en er zo veel langer over doen naar je bestemming ...en dan ook nog een macht geld moeten betalen, gewoon niet normaal!
    Gelukkig maar dat je nog " snelle kaartjes" kon maken, ze zijn altijd mooier dangekochte kaartjes toch?
    Fijne zondag
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi,

    Prachtige kaart met leuke details.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja wat zit je dan weer snel in je gewone doen en laten.
    Mooie serie kaartjes heb je gemaakt. Mooie die lichte kleuren.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique