donderdag 17 december 2015

kerstkaart week 51

Hoi,

Jeetje wat gaat de tijd toch snel, al anderhalve week geleden dat ik iets gepost hebt en reactie's geven schoot er ook al bij in. Maar ik denk dat dit wel voor ons allemaal geld in deze tijd van het jaar.
Maar de boom staat, kaarten de deur uit, afspraken allemaal afgewerkt, nu weer even wat meer tijd. Deze kaart maakte ik met de serie Dots and Do nr66 van Precious Marieke. Zelf de blaadjes met een lichtgroen potlood ingekleurd, het plaatje is 3D. Voor mij persoonlijk hadden de muzieklijnen niet gehoeven maar ze stonden nu eenmaal op de kaart.

AnMaCreatief - alles mag

Gisteren al bij een aantal mensen langs geweest en vanavond nog op het gemakje meer kaartjes bekijken. 

Lieve groetjes Angelique

24 opmerkingen:

  1. Het is een mooi kaartje geworden!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind het een erg leuke kaart geworden, Angelique!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart! Mooi gemaakt en ik vind die muzieknoten best grappig Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi met die groene blaadjes rondom het hoefijzer me klokjes Angelique!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een erg leuke kaart is het geworden Angelique. Wat een priegelwerkje, petje af voor je geduld.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. knap hoor. het is een plaatje geworden.. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je de blaadjes zelf gekleurd hebt!
    Ik vind dit altijd knappe kaartjes.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. tof kaartje Angelique! heb ik zelf nog nooit gemaakt een kaartje met die dotjes, weet niet of ik het geduld zou hebben ervoor! Tof idee om bij te kleuren, past nu tiptop!
    Danke voor je mooie kerstkaartje! Het pronkt hier al aan de kaartjesdraad!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Angelique,
    je hebt een heel mooi kaartje gemaakt met de dots, wat een geduld werkje..goed idee om de blaadjes te kleuren, erg mooi
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel mooi dit kaartje Angelique...prachtig die ingekleurde blaadjes...heel fijntjes en ook mooi afgewerkt...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi en fijntjes die guirlande! Prachtgie kaart, Annigide!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Angelique het is echt een super mooie en elegante kerstkaart! De door jou ingekleurde bladeren zijn prachtig! Heel leuke touch :) De muzieknootjes staan er heel mooi bij ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kerstkaart is dit Angelique....heel erg leuk gedaan!
    groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een prachtig kerst kaartje heb je gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Persoonlijk vind ik de muzieklijn wel leuk, maar als je dat zelf niks vindt plak je er toch een vrolijk lintje over?
    Niet alles "moet"

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh really gorgeous design and colors.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk kaartje ! Hopelijk brengt dit hoefijzer bij de ontvanger geluk !
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hoi
    superleuk tof kaartje
    grtjs lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Superleuke kaart,Angelique.Smaken verschillen de muzieklijnen zijn heel mooi :).

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Anqelique,

    Knap gedaan, hoor zo borduren op kaartjes. Das niet aan mij besteed. Maar chapeau, ik da supertof gedaan.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. heel mooi kaartje, dat zeker en vast geluk gaat brengen! Je hebt de blaadjes slinger ver prachtig op gestempeld!!! Super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi kaartje Angelique! Leuk dat je nogmaals meedoet bij AnMa Creatief!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique