woensdag 30 maart 2016

KKT 2016 3e schakel Limoen met bruin

Hoi,

Gelukkig las ik gisteravond laat op iemand haar blog dat het vandaag KKT-dag is. Waarschijnlijk door het paasweekend was ik het helemaal vergeten. Vandaag snel aan de slag, omdat ik ook een kaartje nodig heb voor iemand die borstkanker heeft en behandelingen ondergaat zit er meer wit in dan de bedoeling is.
Ik ging weer voor een mooi bloemenpatroon en de sketch van CAS Colours & Sketches. Jammer dat het bruin een beetje vaal over komt op de foto. Een eenvoudige tekst omdat ik een persoonlijk stukje binnenin wil schrijven. Gemat op limoen en bruin en nog drie sequins en klaar was mijn kaart.

De Egel - CAS of Vintage

Vanavond weer naar het voetbalveld waar mijn dochter de return speelt tegen KAA Gent en morgen.....Yes naar de Knotsgekke beurs in Den Bosch. Ik rijd mee met mijn moeder en haar vriendin en heb daar afgesproken met blogdinnetje Nancy. Zin in!!!
Waarschijnlijk wordt het dus pas vrijdag voor ik weer bij jullie langskom.


post signature

31 opmerkingen:

  1. Gave kaart en veel plezier in Den Bosch !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem heel erg mooi.
    Veel plezier in Den Bosch. Ik ga 10 april naar de Art Specially, ook leuk.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt weer een prachtig kaartje. Groetejs, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Angelique,

    Ik was vanmiddag al komen kijken en dacht dat je 't helemaal vergeten was... Ik heb mijn kaart ook pas gisteren gemaakt, was het ook helemaal uit het oog verloren...
    Jouw kaart werd mooi en sereen, een mooi gebaar naar iemand die ziek is. Top!!

    Enne, ik ga overmorgzen naar Den Bosch... Zonde dat we elkaar niet kunnen tegenkomen... Geniet van je uitstapje, gaan wij vrijdag ook doen!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk gedaan zeg! Mooi om een papier met zo'n mooi dessin in stukjes op gekleurd papier te plakken. Mooie kleurencombi ook. De tekst is zeker goed voor de gelegenheid en een persoonlijke tekst binnenin doet het natuurlijk altijd goed.
    Veel plezier in Den Bosch!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart, Angelique. En veel plezier op de beurs morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart is 't geworden, met dat extra wit eigenlijk nog mooier, leuk om het papier in stroken te knippen..heel erg mooi..
    Veel plezier morgen in Den Bosch..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart Angelique.
    Veel plezier op de beurs !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi,

    Prachtige kaart. Heel geslaagd, Have fun in Den Bosch, wij, ik en Lisbeth gaan samen met onze dochters en mijn moeder een vrijdag.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben al een paar kaarten tegen komen in deze kleuren en ik vind het zo'n lastige kleurencombinatie! Zoveel mooie kaarten al voorbij zien komen en nu zie ik er weer een! De bloemen zijn prachtig en de tekst met de subtiele bruine stippen een heel mooie touch! Ik denk dat dit de ontvanger heel goed zal doen! De gedachte dat er mensen zijn die aan je denken terwijl je ziek bent is zo fijn :) Owh ik ben jaloers dat je Nancy ziet hihi Ze is zo'n leuke vrouw! Ik ga zaterdag naar de Knotsgekke Kaartendagen dus ik loop jullie mis :( Heel veel plezier morgen :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is erg mooi gedaan Angelique en zeker voor degene naar wie je hem wilt sturen. Mooi gedaan in deze toch wel moeilijke kleurencombinatie lijkt me.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 'n Hele mooie kaart! Als je weet voor welke situatie hij bedoeld is, is het kaartje perfect! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb jij er een mooie kaart van gemaakt Angelique....prachtig!
    Heel veel plezier morgen in Den Bosch....ik ga vrijdag!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart.
    Heel veel plezier morgen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind je KKT-kaartje prachtig Angelique!
    Wat de match van vandaag betreft, voor wie moet ik nu duimen? Voor de Belgische ploeg of die van je dochter ;-) Hoop dat de ploeg van je dochter het prima doet!
    Tot morgen! Hopelijk wordt het een heel gezellige dag!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie strakke kaart Angelique. Ik hoop dat je een fijne beursdag hebt. Dank je voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat gezellig dat jullie er samen heen gaan. helaas te ver weg van hier... ik wens jullie heel veel plezier. je kaart is prachtig.. lief! groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi dit kaartje voor het KKT team Angelique...leuk zoals je die sketch heb uitgewerkt...
    KNAP gedaan!!!
    en morgen veel plezier op de Beurs

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw zeg, wat gaaf! Stond je naam wel in de lijst? Ik heb de hele lijst afgewerkt vanavond en misschien heb ik je overgeslagen, maar gelukkig zie ik je in de sidebar staan.
    Heel veel plezier op de beurs. Dat gaat vast goed komen! Geniet ervan..
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super card. Great use of the CC&S sketch, thanks for playing.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wonderful card! Thanks for playing along with us at CC&S!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een heel mooi kaartje met prachtige kleuren Angelique, mooi DP heb je gebruikt!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige kaart Angelique. Hier zal ze blij mee zijn. Uit nabije ervaring weet ik dat deze behandeling niet meevalt en ze hier door dit kaartje een dikke oppepper krijgt.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lovely panels and spacing. The sentiment works really well too. Thanks for joining us at CC&S this week. Caro x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Superleuke kaart Angelique veel plezier in den bosch hoor !!
    Groetjes van Epie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Superleuke kaart Angelique veel plezier in den bosch hoor !!
    Groetjes van Epie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige kaart heb je gemaakt.
    Ik hoop dat je een leuke dag in Den Bosch gehad hebt.

    fijn weekend, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een heel mooi kaartje voor het KKT, heb je woensdag gemist maar beter laat . . .
    Leuke dingen heb je gekocht daar gaan vast mooie kaartjes van komen

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Nou ik ben wat laat met reageren en nou kom ik via de Egel. Super hoe je de kleuren voor het KKT gebruikt hebt. Hij was best pittig. Fijn dat je mee doet met de maartuitdaging van de Egel. Groetjes Nelleke DT (Dus nu 2 vliegen in 1 klap).

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Schitterend. Ik vind die kleuren erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik heb je kaart van kkt gemist. Ik heb nog wel heel de lijst netjes afgewerkt.
    Ik heb je per ongeluk over geslagen.
    Wat een mooi kaartje! Ik kijk nog even verder wat ik gemist heb! Xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, is altijd zo fijn om te lezen. Nog een fijne dag.
groetjes Angelique